ایمپلنت Argon

دندان ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت و زندگی روزمره شما دارد به همین دلیل بی دندانی می تواند تاثیرات بسیاری را در زندگی شما داشته باشد. اولین تاثیر بی دندانی بر روی ظاهر و زیبایی شما می باشد که به همین علت در برخی موارد شما اعتماد به نفس خود را نیز از دست خواهید داد. بی دندانی بر روی سلامتی شما نیز تاثیر گذار است.
به علت مواردی که در بالا گفته شد انسان ها به دنبال روشی برای درمان بی دندانی می باشند که یکی از این راه ها ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان نسبت به روش های دیگر درمانی که برای بی دندانی ارائه شده است دارای ویژگی و کاربرد بالاتری می باشد به همین علت نیز بسیار سریع محبوبیت زیادی را بدست آورده است. امروز ما قصد داریم یکی از برند های ایمپلنت سازی به نام Argon را بررسی کنیم.

مشخصات ایمپلنت

بازه قطرها(mm) ۳ الی ۶
بازه ارتفاع(mm) ۵٫۵ الی ۱۷

انواع محصولات

به دلیل محبوبیت این درمان کشور های مختلفی مشغول به ساخت ایمپلنت های دندانی شده اند. کشور آلمان نیز از آنجایی که دارای صنعت بسیار قوی است دارای برند های متفاوت ایمپلنت سازی می باشد که یکی از آنها ایمپلنت آرگون می باشد. ایمپلنت Argon در سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد و تا به الان در این صنعت مشغول فعالیت می باشد.

قیمت ایمپلنت Argon

قیمت هر درمان دارای اهمیت زیادی می باشد و به دلیل شرایط اقتصادی کشور ما این اهمیت افزایش میابد. یکی از فاکتور هایی که می تواند بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر گذار باشد برند مورد استفاده در این درمان است به همین علت قیمت ایمپلنت ارگون را مورد بررسی قرار می دهیم.
برای اینکه شما بتوانید از قیمت ایمپلنت آرگون تصور بهتری داشته باشید قصد داریم آن را به صورتی کلی با دیگر کشور های سازند ایمپلنت مقایسه کنیم. قیمت ایمپلنت آرگون در مقایسه با ایمپلنت آمریکایی و سوئیسی پایین تر می باشد اما قیمت این ایمپلنت از برند های کره ای بالاتر است.

فیکسچر های آرگون

فیکسچر یا پایه ایمپلنت قسمتی از این درمان می باشد که درون استخوان فک شما قرار می گیرد. فیکسچر ها در بین محصولاتی که در این درمان استفاده می شود به علت وظیفه آنها دارای اهمیت زیادی می باشند. وظیفه فیکسچر یا پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان طبیعی شما می باشد به همین علت نیز برند های ایمپلنت سازی در ساخت و طراحی آنها نهایت دقت خود را استفاده می کنند.
فیکسچر های آرگون

فیکسچر K3pro Short

همانطور که می دانید بیمار های متفاوت دارای شرایط درمانی مختلفی می باشند به همین علت نیز برند های ایمپلنت سازی دارای فیکسچر های متفاوت با سایز های متفاوت می باشند. فیکسچر k3pro-short یکی از مدل های ایمپلنت آرگون می باشد که دارای ویژگی های خاصی است.
برخی از بیماران دارای شرایط مناسب استخوانی نمی باشند به همین علت نیز نیاز به فیکسچر هایی با ارتفاع کم می باشند. همانطور که از اسم این فیکسچر و توضیح های قبل مشخص است این فیکسچر ها دارای ارتفاع کمی می باشند. یکی از ویژگی های این فیکسچر را می توان بازسازی و حفظ موثر استخوان نامید.

فیکسچر K3pro Rapid

همانطور که در ابتدا مقاله نیز گفته شد بخش طراحی فیکسچر ها یکی از قسمت های مهم می باشد زیرا می تواند ویژگی های خاصی را به فیکسچر ها ارائه دهد. طراحی بدنه این فیکسچر به شکل مخروطی می باشد از طرفی نیز رزوه های این فیکسچر به شکل self-tapping طراحی شده است. همین طراحی باعث شده تا ثبات اولیه این فیکسچر افزایش یابد و شما بتوانید از آن در ایمپلنت های فوری استفاده نمائید.

فیکسچر K3pro Sure

یکی از انواع ایمپلنت دندان را می توان ایمپلنت فوری معرفی کرد. ایمپلنت فوری دارای طول درمان کوتاه تری می باشد به همین علت نیز دارای محبوبیت بالایی است اما در این نوع ایمپلنت باید از فیکسچر های خاصی استفاده کرد.
فیکسچر K3pro Sure دارای طراحی استوانه می باشد و همچنین رزوه های آن به صورت فشرده طراحی شده است. تمام موارد که در قبل ذکر شد باعث می شود این فیکسچر همانند مدل قبلی دارای ثبات اولیه بالایی باشد تا بتوان از آن در ایمپلنت فوری استفاده کرد.

کیت جراحی Argon

کیت جراحی Argon کیت جراحی از دیگر محصولاتی می باشد که برای این درمان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت است. کیت جراحی وظیفه دارد وسایل مورد نیاز در روند درمان را در اختیار پزشک قرار دهد. یکی از ویژگی هایی که هر کیت جراحی باید دارای آن باشد سازگاری با دیگر محصولات است به همین علت برند های ایمپلنت سازی کیت های جراحی مخصوص خود را ارائه می دهند.
این برند نیز مانند تمام برند های ایمپلنت سازی دارای کیت های جراحی مخصوص به خود است. کیت جراحی آرگون به سه دسته تقسیم می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود است. کیت های جراحی آرگون به شرح زیر است:
  • K3Pro Professional

۵ ۷٫۵/۹/۱۱/۱۳
۶ ۷٫۵/۹

اطلاعات نمایندگی

یکی دیگر از مواردی که می تواند در این درمان مهم باشد وجود نمایندگی است. نمایندگی می تواند برای بیمار و پزشک آرامش خاطر به ارمغان بیاورد زیرا وجود آن تضمینی برای اصالت کالا و موجود بودن تجهیزات مورد نیاز است. آرمان ایده طب پوریا نام نمایندگی ایمپلنت آرگون می باشد که در سال۱۳۹۴ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. نام مدیر عامل این شرکت سید وحید نکته دان اصفهانی می باشد و مسئول فنی آن نیز پرندیس حجت پناه می باشد.
آرمان ایده طب پویا
Argon نمایندگی ایمپلنت
راه های ارتباطی آدرس دفتر شناسه ملی شرکت شماره ثبت
۰۲۱-۸۸۲۱۸۶۸۱ تهران-ملاصدرا ۱۴۰۰۵۰۶۸۰۸۱ ۴۷۵۲۴۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایمپلنت Argon”