ایمپلنت CSM

بسیاری از افراد داری بی دندانی می باشند و معایب آن را می دانند. بی دندانی دارای معایب زیادی مانند کاهش زیبایی صورت، کاهش اعتماد به نفس و آسیب به سلامتی شما می باشد به همین دلیل درمان های مختلفی برای آن معرفی شده است. ایمپلنت دندان یکی از راه های می باشد که می تواند بی دندانی را درمان کند.
ایمپلنت دندان نسبت به راه های دیگری که برای بی دندانی ارائه شده مزیت های بسیار بیشتری دارد به همین علت محبوبیت زیادی را در بین بیماران دارا می باشد. به دلیل محبوبیت بالای این درمان برند های مختلفی مشغول به ساخت ایمپلنت برای بیماران شده اند. ایمپلنت CSM یکی از برند های کره ای است که در این مقاله قصد داریم ان را بررسی کنیم.

مشخصات ایمپلنت

نام برند CSM
کشور سازنده کره
تاریخ شروع فعالیت 2000 میلادی
تاریخ شروع فعالیت در ایران 1392
نام نمایندگی در ایران آرمان تیس طب
تاییده FDA دارد
تاییدیهCE دارد
بازه قطر اتصال داخلی(mm) 2.1 الی 5.5
نوع اتصال داخلی HEX
نوع متریال پایه تیتانیوم گرید 4
کاور اسکرو در جعبه دارد
پاسپورت ___
مدت زمان انقضا
حداکثر دمای نگه داری ____
تاییدیه Imed
حداکثر تورک برای کاوراسکرو 5~8Ncm
حداکثر تورک اباتمنت 35NCM
بازه قطرها(mm) 3.5 الی 5.3
بازه ارتفاع(mm) 8 الی 14

انواع محصولات

ایمپلنت CSM در سال 2000 در کره مشغول به فعالیت شد. بنیانگذار این شرکت سونگام چو نام دارد که خود یک استاد پروتز دندان می باشد. این شرکت ادعا می کند اولویت اصلی ایمپلنت CSM بر آوردن رضایت بیماران و دندان پزشکان با ارائه محصولات با کیفیتی می باشد که بر اساس تجربه و تحقیق طولانی مدت ساخته شده است.
محصولات سی اس ام

محصولات سی اس ام

قیمت ایمپلنت CSM

قیمت ایمپلنت دندان به موارد بسیار زیادی بستگی دارد که یکی از آنها برند انتخاب شده توسط بیمار می باشد به همین دلیل نیز قیمت ایمپلنت CSM دارای اهمیت می باشد و قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم. ایمپلنت های کره ای دارای محبوبیت زیادی در ایران می باشد زیرا به صورت کلی دارای قیمت مناسبی می باشند. [su_spacer] برای اینکه شما درک بهتری از قیمت ایمپلنت CSM داشته باشید قصد داریم آن را با دیگر کشور های سازنده ایمپلنت مقایسه کنیم. ایمپلنت سی اس ام نسبت به کشور های آمریکایی، سوئیسی و اروپایی قیمت پایین تری دارد ولی این موضوع به معنی عدم کیفیت آن نیست.

فیکسچر های CSM

یکی از محصولاتی که در این درمان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت بالایی نسبت به دیگر محصولات است فیکسچر می باشد.  فیکسچر ها در روند جراحی توسط دندان پزشک درون استخوان فک شما قرار می گیرد و پس از مدتی با استخوان فک جوش می خورد. فیکسچر ها را می توان پایه ی این درمان نامید به همین علت نیز بعضی از افراد آن را با نام پایه ایمپلنت می شناسند. [su_spacer] همانطور که شما می دانید تمام بیمار هایی که دارای بی دندانی هستند شرایط یکسانی ندارند به همین علت نیز برای درمان خود نیازمند فیکسچرهایی متفاوت هستند. به دلیلی که در بالا گفته شد ایمپلنت CSM دارای مدل های متفاوت و اندازه های مختلفی برای فیکسچر های خود می باشد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم. فیکسچر های ایمپلنت CSM به شرح زیر است: [su_row][su_column size=”1/2″ center=”no” class=””][su_list icon=”icon: check” icon_color=”#21eb32″]
  • Submerged III
  • Submerged Ⅱ
[/su_list][/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””] [su_list icon=”icon: check” icon_color=”#21eb32″]
  • Submerged
  • Internal
[/su_list][/su_column][/su_row]

فیکسچر Submerged و Submerged Ⅱ

این دو مدل فیکسچر را قصد داریم در یک بخش بررسی نمائیم زیرا تمام بخش های این دو یکسان می باشد و فقط در بخش کانکشن دارای تفاوت هایی هستند. فیکسچر Submerged دارای دو نوع کانکشن به نام های مورس تیپر و هگز می باشد. فیکسچر Submerged Ⅱ بر خلاف مدل قبلی و همانطور که گفته شد دارای کانکشن دبل هگز می باشد که باعث ایجاد تفاوت و به وجود آمدن دو فیکسچر شده است. [su_spacer] این دو نوع فیکسچر ایمپلنت سی اس ام دارای طراحی یکسان بدنه می باشد که به صورت سیلندریکال است. از ویژگی های این فیکسچر می توان به ثبات اولیه بالا و کاهش تحلیل استخوان اشاره کرد. دو ویژگی که گفته شد به علت طراحی رزوه های این ایمپلنت به شکل دینامیکی در قسمت بالایی و سه لبه در بدنه به وجود آمده است. در قسمت آخر بررسی این دو فیکسچر باید گفت مهم ترین ویژگی آنها توانایی استفاده در ایمپلنت فوری است.

فیکسچر Internal

این مدل از ایمپلنت CSM به گفته خود شرکت محبوب ترین فیکسچر آن می باشد که دارای شباهت هایی با فیکسچر های قبلی است. این فیکسچر در سال 2000 تولید شد است و دارای دو طراحی برای بدنه خود به شکل های سیلندریکال و مخروطی می باشد همچنین کانکشن آن به دو صورت اکتا و مورس 8 درجه است.

مزایا و معایب ایمپلنت CSM

هر محصول و شرکتی در دنیا دارای معایب و مزایایی مخصوص به خود است. شما با دانستن این مزایا و معایب می توانید نسبت به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. به دلیل هایی که گفته شد در این بخش به بررسی مزایا و معایب این شرکت ایمپلنت سازی می پردازیم.
مزایا و معایب ایمپلنت سی اس ام

مزایا و معایب ایمپلنت سی اس ام

مزایا ایمپلنت CSM

اولین و مهم ترین مزیت ایمپلنت سی اس ام را می توان ارزش خرید آن معرفی کرد. ارزش خرید تناسب بین قیمت و کیفیت است. به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، ایمپلنت های CSM ارزش خرید آن نیز بالا می باشد. ارزش خرید بالا باعث می شود تا بیماران بیشتری از این برند استفاده کنند. [su_spacer] دومین مزیت ایمپلنت سی اس ام موجود بودن انواع فیکسچرها در سایز های متفاوت است. زمانی که این برند دارای فیکسچرهای متفاوت با ویژگی های مختلف می باشد بیماران بیشتری می توانند از آنها استفاده نمایند از طرفی نیز دارای تنوع در سایز بندی فیکسچر ها می باشد.

معایب ایمپلنت CSM

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد هر برند دارای معایب مخصوص به خود است. در ابتدا باید گفت برند هایی با کیفیت بالاتری در دنیا وجود دارند که البته این مورد را نمی توان یکی از معایب بزرگ نامید. [su_spacer] دومین مورد تعداد دریل هایی است که در کیت های جراحی این برند وجود دارد. تعداد بالای این دریل ها باعث می شود روند کار برای پزشک طولانی و پیچیده تر شود که این مورد یکی از معایب اصلی این برند است.

کیت جراحی CSM

همانطور که می دانید در این درمان از محصولات و تجهیزات متفاوتی استفاده می شود. یکی از محصولاتی که در این درمان مورد استفاده قرار می گیرد کیت جراحی است. کیت جراحی در درون خود دارای تجهیزاتی می باشد که در روند این درمان مورد نیاز است. [su_spacer] وظیفه کیت جراحی همانطور که در بالا گفته شد نشانگر اهمیت زیاد آن است به همین دلیل نیز ایمپلنت سی اس ام دارای کیت های جراحی متفاوتی می باشد که هر کدام از آنها دارای تجهیزات متفاوت هستند.

جدول سایز ها

جدول سایز های Internal CSM
Internal
قطر(mm) ارتفاع(mm)
3.5 8/10/12/14
4.1 8/10/12/14
4.8 8/10/12/14
جدول سایز های لاینSubmerged II CSM
Submerged II
قطر(mm) ارتفاع(mm)
3.5 8/9/10/12/14
4 8/9/10/12/14
4.5 9/10/12/14
5 9/10/12/14
جدول سایز های لاینSubmerged III CSM
Submerged III
قطر(mm) ارتفاع(mm)
3.6 8/10/12/14
4 8/10/12/14
4.4 8/10/12/14
4.8 8/10/12/14
جدول سایز های لاینSubmerged CSM
Submerged
قطر(mm) ارتفاع(mm)
3.5 8/10/12/14
3.8 8/10/12/14
4.2 8/10/12/14
4.6 8/10/12/14

اطلاعات نمایندگی

در قسمت های بالایی محصولات متفاوتی را از ایمپلنت CSM معرفی و بررسی کردیم اما یکی از موارد مهم چگونه تهیه کردن آنها است که از کیفیت و اصالت آنها اطمینان داشته باشیم. اهمیت نمایندگی ایمپلنت CSM در این مورد مشخص می شود به همین علت در این بخش قصد داریم نمایندگی این برند را معرفی کنیم.

نمایندگی ایمپلنت CSM

خوشبختانه باید گفت ایمپلنت سی اس ام دارای نمایندگی در ایران می باشد. آرمان تیس طب نمایندگی ایمپلنت سی اس ام می باشد که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. مدیرعامل آرمان تیس طب  ساناز میرزاحسینی است همچنین مسئول فنی این شرکت احمد انصاری است.
نمایندگی ایمپلنت CSM
آرمان تیس طب
راه های ارتباطی آدرس دفتر شناسه ملی شرکت شماره ثبت
na68.alaei@gmail.com یافت نشد 14008362588 541785

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایمپلنت CSM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *